Mysiga mysiga söndag!




Vaknade upp i Götet och åkte sedan hem till Borås och stannade på Ikea där jag fick köpt doftljus (äpple och bär doft, sååå fräscht!) och två tidningar på pressbyrån.
När jag kom hem kröp jag ner i sängen med tidningarna och godispåsen jämte mig och det var riktigt mysigt! Man ska uppskatta alla sånna här små stunder i livet som egentligen inte är så märkvärdiga men ack så goa!

Sen kollade jag på Grease för första gången i mitt liv och eftetr det gick jag en powerwalk med finaste Julia♥

Nu har jag hunnit kolla på Solsidan också, som är ju så bra! Nu blir det hopp in i duschen och sen lite "What happens in Vegas". Jag älskar verkligen filmer och serier


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0