Nytt



(köpte ej den bruna skinnjackan, dock väldigt fin!)




Dör lite för att den är så snygg.






Det ap snygga halsbandet är silvrigt men det framhävs inte riktigt på bilden ser jag... Hur som helst perfekt till vardag och fest!







ser grymme ful ut på bild, men denna underbart fina kavaj köpte jag för nån vecka sen på White. Kan även användas som jacka på den varma våren!

Ja som ni ser blev det en held el shopping. Har dock satt undan lite pengar på mitt sparkonto så jag inte kan köpa så mycket mer denna månaden. Måste ju spara lite till vår/sommar shopping som jag och ett par tjejer ska shoppa loss i götet senare.


Nu måste jag sova, godnatt! igen, (haha)


Kommentarer
Postat av: bullen

den vita grejen va jättecute!

2011-03-01 @ 16:50:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0