Min helg




'







Ojoj vilken go helg detta vart!

Fredagen spenderades hemma hos Julia med Johanna och Matilda då vi köpte pizza med hemkörning (tog aslång tid att få pizzan dock haha) och vi käka massa godis, snacka skratta och hade det riktigt trevligt!
Igår gick jag, Johanna, Julia, Tilda och Rebecka på stan nästan hela dagen och stannade till på Spice'n rice för en otroligt god thailunch.
Sen drog jag, Johanna, Tilda, Julia Å, Rebecka R och några fler till en kille som heter William där det var förfest och sen drog vi vidare till Linus. Galet mycket folk, och det var en spårad men väldigt rolig kväll! Kvällen avslutades hemma hos Åhlen där vi var 4 st som sov över hos henne.

Har nog aldrig vart så seg som jag är idag. Vakna 8 av att Mike och dem andra spela skithög österikisk rock med joddeladiehooo skrik. Extremt trötta och sega som vi 4 var var vi nära på att slå dom, men orken fanns inte där haha...
När jag kom hem somna jag framför Tv.n där resten av familjen befann sig för att titta på VM i skidor. Svingött att sova i flera timmar rätt på dagen.

Söndagar kan faktiskt va riktigt sköna. Söndagen är ju i princip vilodagen.

Ha en riktigt go söndag! Jag ska kolla film och dricka Te resten av kvällen. Kroppen vill inte anstränga sig mer haha.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0