Vart kom Åsnan/Hästen ifrån?

Godmorgon!
Har egentligen inget mer att säga än att jag in i duschen, fixa mig och ner på stan med Johanna, Julia och Tilda för lite mys. Blir nog inte så överdrivet mycket shopping om man säger så nu i slutet på månaden då kontot är nästan så gott som rensat...
Det kommer upp lite outfitkort från gårdagen här snart, sånivet.
Skulle ladda upp en fin bild som jag inte trodde var denna bilden, men hoppsan sa trilla en Åsna fram i inlägget. Vill ju inte vara taskig, så han/hon får vara kvar.


för det är väl en åsna?

Kommentarer
Postat av: bullen the princess!

Det är en häst dummer, rasen heter zadikihäst eller något sånt!! Kommer från typ nordamerika eller kanada har jag för mig :)

2011-02-26 @ 11:01:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0