3 svartvita från skolan





jag, kajsa och mitt mellanmål tihi

God kväll mina små kycklingar!

Hoppas allt är riktigt fint med er, för med mig är det idag toppen! Detta innebär alltså att huvudvärken är borta idag.
Hur som helst, dagen har varit väldigt bra. Mysig liksom. Hälften av dagen har typ spenderats i cafét på skolan för plugg om häxprocesser i mitt fall. Lite intressant sådär faktiskt. Jag älskar när läraren "släpper på tyglarna" och låter oss jobba någonannan stans än i klassrummet, och då kan man ju även passa på att köpa sig lite te och macka.
Sen efter skolan tog jag självmant en buss till "gallerian" för att gå runt i affärer för att dämpa shoppingsuget lite. Och tro mig, jag gick i varenda liten affär flera gånger haha, och jag fick även med mig världens finaste sjal!

Nu ska jag kura ner mig i soffan med en skål vindruvor och två färska tidningar, mys!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0