Gårdagen i Bilder









Godmorgon!

Insåg att jag inte bloggat på ett par dar, men nu blir det andra bullar, haha

Igår vid 12 tiden gick jag och några goa brudar till Ica för att handla mat. Efter det gick vi hem till mig och lagade mat i nästan en timma, och det blev verkligen galen gott! Vi åt pastasallad med kyckling och till det åt vi vitlöksbröd, andra bröd och gjorde i ordning två såser.

Sen spelade vi spel i flera timmar och hade en väldigt trevlig lördag!

Senare på kvällen drog jag och Julia till en tjej som heter Julia och där snackade vi och hade kul. Det slutade med att jag och Bullen snackade i flera timmar med ett par goa snubbar om droger, politik och Bellman historier. Mycket kul faktiskt!

Nu ska jag fika här hemma med plast-släkten, kul ord va? haha

Ha en fin söndag nu allihopa!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0