Kl 01.23, godnatt!

Nu har jag precis kommit hem från en väldigt mysig tjejkväll med de gamla goa brudarna från konfan. Sara, Tess, Julia, Ellen och Ebba. Vi började kvällen på café Viskan och åt deras oslagbara kycklingtallrik med aoli (mm!!), och sen gick vi och köpte massa godis för att efter det hyra film. Och inte vilken film som helst: "Gynekologen i Askim" eller nåt sånt hette den. Det visade sig dock inte vara en film, utan en serie på 4 delar. Jag kan ju erkänna att jag sov ca: 85% av tiden på Tess, haha!

Men mycket snack, glass, mat, godis, skratt, chips osv blev det i alla fall!

Nu blir det väl något Vänner avsnitt och sen ska jag välkomna John Blund.



Förresten, titta så gött jag och syrran hade det igårkväll! Jag gjorde smoothies på hallon, banan och lite blåbärsyoughurt och lite chips. Sen kolla på vi på film hela kvällen, mys!




vilken mästerkock man é. haha


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0