Lite bilder från de senaste dagarna




Jag lunchade på Viskan med Julia i förrgår. Båda vi har inte vart hemma på nästan tre veckor så det var mycker mysigt och extreeemt gott som vanligt!




I Fredags kväll var det spelkväll




Igår lunchade jag med pappa och Fia på Orion som har världens godaste sallader!






Gårkvällen spenderades med Angelica, Julia och pappa. Vi spelade massa olika spel och hade en mycket trevlig kväll!






Idag fikade jag med Becca, Hanna och Julia på världens bästa Viskan.
Vi pratade galet mycket och smed planer som bara den, jädrar så vi planderade våren och sommaren! Det blev en hel del skratt också, lovley!




Och efter fikat på Viskan firade vi farmor. Farfar hade gjort våfflor som var gaket goda.

Förstår ni hur onyttig jag vart? Och det var vart jäkligt gött! Nu måste nog min kropp må bra på insidan dock...
Äsch, det blir nog vanliga matvanor nu igen när skolan börjar imon (PANIK).


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0