måndagens bekväma





Kände att garderoben var i princip tom idag, fast att jag vet att den är full. blev en dötrist outfit då haha!

Hur som helst! Nu är det måndag igen och snart är det väl fredag som i vanlig ordning.

Hade en galet rolig dag idag då jag hela dagen har facerapeat min käre vän Mahnor... Hon glömde visst logga ut i morses, så när jag och Sara gick och åt tog vi oss friheten att lägga ihop saltgurka, bönor, pepperoni, pasta och kött på min tallrik, och så tog vi kort på det och la upp, skrev ny status, svarade på kommentarer och bytte profilbild. Och jag veet att det där med facerape är lite löjligt och ute nu, men jädrar vad jag skratta hela dagen...
 

(klicka på bilderna för större storlek)


Nu ska jag ta en tupplur eller kolla på vänner, har så förbaskat ont i huvudet som vanligt på Måndagar...

Vi hörs!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0