Massa bilder från helgen



Efter en lång kväll/natt med filmtittande och snack, bastu osv med Becka och Charlotte, gjorde vi en go frukost som bestod av smoothie och mackor.



FÖRE



EFTER
(har dock färgat utväxten också, håret fick en helrenovering! )



soulmate och jag

(Det var även Rebecka som klippte och färga mitt hår, bästa frisören jag haft!)




Titta vad som flyttade in i mitt rum idag! Har börjat spela piano lite smått, och måste lära mig ännu mer till mina sånglektioner för att kunna spela och ta toner samtidigt som jag sjunger, svårt, men kul!




Haha mitt hår ser verkligen galet ljust ut! Det ser lite ljusare ut på bild än vad det är i verkligheten, men det är alltså utväxten jag fixat till nu, och det känns sjukt ovant att inte ha ens LITE utväxt, men jag vänjer mig nog snart... :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0