My lovley day in pics and a lot of egoes.



Älskade IPhone alltså.



Titta vad jag och mina vänner hittade idag. Spännande rum man hittar på Bäckäng....



Fika, med några goa brudar efter skolan, och det var verkligen skitmysigt! Jag var dock tvungen att gå lite tidigare för att hämta lillebror på dagis.






Väldans vad mycket egobilder det automatiskt blir när man har tråkit med en IP i handen. ha ha.

Har verkligen haft en sjukt mysig dag! I skolan var nästan alla lektioner spännande och speciellt naturkunskapen som innehöll massvis med fakta om rymden. Helt otroligt hur universum är uppbyggt!!!
Efter skolan gick jag, Mahnor och Sara till Viskan för att möta upp Julia för en mysig fika. För övrigt har jag gått runt med världens vår känslor i kroppen min idag. Hoppas vårkänslorna och mitt humör håller i sig ett tag till.

Hämtade lillebror på dagis också, sen busade jag och syrran med han efter att vi gjort smoothies.

Önskar er en otroligt fortsatt härlig torsdag!

p.s- imorgon är det FREDAG!


Kommentarer
Postat av: bulliiizh

myyyys!

2011-01-27 @ 19:50:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0