Today in pictures



Emelie, jag och Matilda



Emelie, Matilda och jag. Vi var galet sugna på Chai så det fick bli en liten "Chai-Take-Away" till skolan under håltimman.



Matilda var glad, det gillas!



Tildis och jag



Orions muuuumsiga chailatte är att rekommendera

Dagen idag var mysig! Vi hade givetvis vanliga lektioner men också en lång håltimma, så jag och några brudar gick en sväng till stan där vi alla fick hem något, förutom Emelie.
För min del blev det ett par svarta jeansleggins och en beige kofta på Rean.


Kommentarer
Postat av: emelie von gimli

fyfaaaaan, jag ser överviktig ut på den andra bilden asså påriktigt, jag kanske borde gå på en sådan där härlig diet<3<3

2011-01-18 @ 21:37:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0