tre bilder.

Goooood efetrmiddag på er!

Hoppas ni mår riktigt jäkla bra alltså! Vilken energi man får när solen strilar in genom fönstret! Dessutom ringde jag ett jobb jag sökt innan idag och det gick väldans bra. Eller det lät som det i alla fall. Sen får vi väl se om de hör av sig, skulle vara så hiiimla kul!

Dagen har vart lika bra som vanligt, om inte bättre. Som sagt, att soklen skiner gör så mycket! Dessutom älskar jag att gå till skolan när man känner att man varje dag har kul, till skillnad från högstadiet... :)

Hur som helst, här kommer tre bilder från idag.




Stiliga och färgglada grabbar!




jag och fina Kajja på historian


Kommentarer
Postat av: bullen

kände att du blev lite inspirerad av mig där! ;) ( :'( )

2011-01-20 @ 20:37:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0