Lite uppdatering

Godkväll!
Har inte blivit mycket uppdatering de senaste dagarna, men eftersom min soulmate från Ulricehamn och Charlotte kom till min stad har jag tagit vara på tiden och haft mycket kul och mysigt!
I fredags gick vi på stan och sen åkte vi hem till mig och snackade, lagade mat, bastade, kollade film och hade det riktigt trevligt långt in på natten. Jag ställde mig i köket och slängde ihop chokladbolls-smet och vi åt rätt ur skålen med sked. Mums! Sen somna vi i soffan där på natten nån gång och vaknade kl 09.00 idag och gjorde en galet god frukost. Supergod smoothie med hallon, mango, banan och vaniljyoughurt och mackor.
Idag åkte Charlotte hem så jag och Becka gick till kusinerna och spelade spel osv, och när vi hade vart där ett bra tag drog vi vidare ner till Café Viskan och fikade. En hel del skratt blev det idag, och det gillas!  Nyss åkte Becka hem till sin pappa och jag och mamma ska ha myskväll idag. Orkar verkligen inget annat haha.
Hoppas ni haft en bra helg, och fortsätter att ha det!

Kram på er!

3 fina bilder från Lanzarote (stavning?) där min familj var på semester för några veckor sen. Jag skulle mer än gärna åka till ett ställe som detta nu!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0