Bilder



Jädrar vilken fin vän jag har. Dessutom lyckas Emelie alltid med söta frisyrer, det diggar jag.












Massvis med härliga bilder från skolan främst

Denna vecka har allt vart go! Framförallt eftersom jag fick se min idol live häromdagen, hehe...
Som ni ser kan det gå lite galet till på engelska lektionerna, men så blir det lätt när man är trött. Så när det egentligen var en halvtimma kvar på lektionen igår sa vår lärare Gustav: "Oh, just go home now will yah?" Haha, han var så trött på att vi var alldeles för flummiga, så hela klassen fick gå hem haha...

Igårkväll var jag på Tg (tonårsgrupp) och det var otoligt längesen, och det var Bilkurragömma på schemat. Mycket spännande må jag säga. Sen fika vi, myste, sjöng och snackade.

Nu har vi ledigt i 4 dagar! Jag och Kajja har planerat upp dessa dagar så det blir fullt upp i helgen+måndag och tisdag



2 av bilarna igårkväll var killarna tvungna att putta igång, hehe...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0