Gårdagens klädsel





jacka fr H&m, kjol/klänning fr Gina, boots fr Belle

God eftermiddag på er!

Kom hem för en stund sen, och är på lite dålift humör. Dagen började bra med sol och allt, men slutade dåligt då min EOS grupp (estetisk orientiring) skulle uppträda med en musikal då låten blev helt åt ******. Vi sjöng fel och jag börja för tidigt och gitarristen var också nervös så det blev inte så bra helt enkelt. Svin pinsamt var det, och dessutom är jag scenrädd så det gjorde ju inte min rädsla bättre... Men man måste fortsätta kämpa!
Mitt humör blev inte bättre av att jag bemöttes av ett snöoväder utanför dörren. Så när jag kom hem var jag vit som en snögubbe av alla feta snöflingor. Vad hände med VÅREN? VÅÅÅRRRENN??!!!

Ska inte plugga ett skit ikväll. Det är det ända jag gjort det senaste, så nu ska jag ta det lugnt.
Sätta på mig mjukisbralorna, värma en skål med gulaschsoppa och sätta mig framför ett par filmer med en varm filt tills ikväll då jag ska sova. Orkar inte med något annat, just nu när det dåliga humöret hälsat på...

Hoppas ni är glada och goa i alla fall!

Kramar


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0