God eftermiddag



Min numera frukost och mellanmål. Varför ska det alltid bli samma för?

Hoppas ni mår bra! Själv har jag ont i halsen men jag tror det börjar bli bättre i alla fall. Idag hade jag sovmorgon som ni kanske redan hunnit läsa, och det var skönt! Hade egentligen bara två lektioner kvar på dagen men jag var tvungen att sitta kvar efter skolan och skriva historia prov, då jag var magsjuk förra veckan när det skrevs.

I alla fall, så var det en underbart härlig och solig dag idag! På EOS (estetisk orientering) så arbetade vi på projekt-arbetet som ska bli en musikal på film, kommer nog bli grymt!

Vi gick också ner till Ica hela gänget och köpte ett stort paket med vaniljglass och ett stort paket med frysta hallon. Sen gick vi upp till skolan igen och satte oss utomhus och käka glass med plastskedar. Sen kom vi på den smarta idén att smälta hallonen så det gjorde vi i caféterian. Alltså satt vi alla där med plastskedar och käka vaniljglass med hallonsås. Grymt gott!

VÅR, du gör oss lycklig.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0