Man lever bara en gång!

tjosanItrosan!
Rebecka ä'r i full gång med att fixa sig, så personen som som skriver nu är idioten på bilden. (-Nej jag brukar i vanliga fall inte slå mig själv!)
-mitt namn är också Rebecka, (fats mitt namn är finare än Rebeckas) jag är den omtalade vännen i -Ulricehamn!
tänkte bara komma med lite kloka ord såhär på kvällkvisten!

Precis som rubriken lyder så lever man bara en gång, så lev livet fullt ut! Tänk vad mycket man tar för givet i livet, vänner familj.. You get the point?! Satt på bussen idag och insåg hur lyckligt lottad jag är som har vänner som är guld värda. Jag kunde inte sluta le, så för modligen trodde alla på bussen att jag var helt skitzzzo(stavning) haha nåväl, vafan! Kom igen nu och kör all in ikväll ioch alla andra dagar! Okeeeey?

P.S solen är framme!
D.S vad kommer efter D.S ??

-// -rebecka A


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0