Min dag med bilder





Lunchade med pappsen på Viskan. Åt som vanligt deras extremt goa kyklingtallrik! Träffade även på Julia, Patricia och Angelica som jag satte mig med när pappa hade gått.



Fast innan jag käka lunch på Viskan, satt jag för första gången i mitt liv själv på Café Orion och pluggade med en kopp te och en stor kanelbulle. Väldigt skönt faktiskt.




Efter skolan mötte jag underbaraste Matilda för lite vandring på stan och sen bjöd hon mig på fika! Så himla gulligt! Blev dock väldigt mycket ute mat/fika idag hehe...







Väldigt bra dag!

I skolan på EOS (estetisk orientering) så började vi om från scratch med vårat projekt arbete. Vi satte ihop en helt ny musikal. Puh!

Nu ska jag kolla SATC och sova, natti!


Kommentarer
Postat av: Matilda

Fina du <3

2011-03-03 @ 05:51:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0