Pippi Tröjan!







Tror inte ni anar hur glad jag är över att jag äntligen fått min efterlängtade pippi-tröja!

Det är då världens underbaraste farmor som slutfört uppdraget att sticka en Pippi-Tröja till mig
. Personligen tycker jag den är finare än alla Pippi-tröjor man kan köpa i affärer och än någon jag sett över huvud taget, och det är ju så man ska känna!

Det finaste med den är ju att farmor har stickat den själv. Hemmagjort är mysigast.

Så med en pippi-tröja rikare är jag väldigt glad denna onsdagskväll!

Hur som helst, imorgon ska jag skriva prov. Om ALLA jä*la revolutioner, upplysningar och vetenskapsmän som fanns på 1700-talet. Jag kände förut att NU ORKAR JAG INTE MER så då la jag av. "Vadå la av?", tänker ni....
Jo jag stängde boken och startade datorn som var full med damm (ja men typ, i alla fall) eftersom den inte vart igång på många dar.

Imorgon eftermiddag i allafall, blir det mys med finaste Kajsa. Vi ska la plugga det som finns att plugga och ha det trevligt.

Nu ska jag sova. Inte för att jag vill, utan för att jag måste, mest. Fast egentligen vill jag nog för annars blir jag ju så trött och fylld med huvudvärk imorgon. Så godnatt friends!

Kramar


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0