RÖDA BRALLOR

Är det något jag ska satsa på inom kläder i vår/sommar, är det definitivt ett par röda brallor.
Personligen tycker jag det är riktigt fräscht. Helst ska jag få tag i dessa från H&m. Tänk till ett par pumps/ballerina/converse och en vit slapp T-shirt och en grå kofta eller något.

Sen vill jag även införskaffa mig ett par beiga pumps och en brun väska. Man vill bara ha och ha...
Hur som helst, tänk vilken glad tjej jag kommer vara på torsdag när studiebidraget äntligen kommer! Då är jag inte pank mer.



Kommentarer
Postat av: bullenh

jag med!!!!! vill ha de till en grov vit skjorta!!! provade ett par i london (tillsammans med en görsnygg grov vit skjorta) men de passade inte hundra:/:/// dom ser ju skitnsygga ut,fast hon e en skinny bitch också! ju hehehe. de passar fint till mina guldiga raybans och silvriga converse åsså



hejdå <3

2011-03-29 @ 21:07:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0