Tillbaka med bilder









Hej hej, säger jag som vart frånvarande ett tag!

Jag har nämligen vart magsjuk ett par dar, och givetvis var inte min första tanke att blogga när det var som värst, men nu så mina vänner, är jag tillbaka på banan igen och det var första dagen denna vecka jag gick till skolan. Finally.

Annars då? Hoppas ni haft det bättre än jag.

Dock har jag ju hunnit med lite mer än att bara vart magsjuk. Till exempel så var det taco mys hos Kajsa med några vänner i lördags, och när jag vakna hos henne i söndags kände jag att magen inte mådde som den skulle. När jag sakta men säkert började piggna till där efter söndagen och kräkandet hade tagit stopp (usch tänker ni, snacka inte om kräk, det är ju äckligt! Men jag tänker att alla vet ju ändå att kräka är det man gör när man är magsjuk, liksom...) så orkade jag börja plugga all historia som legat och bitit mig i nacken... Så jag drog på mig de troligen fulaste skorna jag har (dock bekvämaste), tjockjackan och halsduken och satte mig på altanen. Det var skönt med luft!
Och som ni ser hade jag även så tråkigt att jag fick för mig att sätta färg på alla mina 20 naglar. Färgen var ful som sköven, men så fick det bli.

Så med fula naglar önskar jag er godnatt och dröm söta drömmar!
Kram


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0