3 nya stickade plagg















Hej tusen bilder tänker ni, dessutom har ni noterat att jag har rosa mjukisar, och till mitt försvar kan jag säga att brallorna jag hade på mig hela dagen i skolan och på stan var så tajta att varje gång jag böjde mig ner för att ta upp något jag tappat (tro mig, det blir tusen ggr om dagen eftersom jag tappar grejer jämt) så åkte dem ner minst 10 cm. Altså blev det lite knähäng varning på ett par superslim jeansleggins, behöver jag ens säga hur fort jag fick av mig dem när jag kom hem för att byta till ett par extremt mer bekvämare?
Ja så kan det bli med tajta jeans när höfterna byggts på lite under vinterhalvåret, hehe...

Hur som helst! Jag och Kajsa var lite 2hand sugna idag, så vi drog till Geting och provade minst 15 plagg var. Jag fastnade för tre extreeeemt fina koftor som ni ser på de många bilderna ovan. Shit så glad jag blev när jag hittade den virkade, speciellt! Och de två andra var ju inte helt fel heller, dessutom fick jag alla tre för endast en hundring. Hur bra?

Måste gå på 2hand lite oftare, man kan verkligen hitta riktigt fina plagg om man gräver och rotar ett tag. Och har man tur, ja så kostar det bara en liten ynka peng, och förmodligen är det ingen annan som går runt med ett likadant plagg som du. Förmodligen.

Nej nu är jag sur på tiden. Vart tog mina timmar vägen som jag skulle spendera till plugg? Detta resulterar till att jag kommer sitta på måndagskväll och RÅplugga alla ****** sidor i historia boken.

Up next: Duschen, och sen historiaboken (sängen... *host*)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0