Veckan som gått i bilder











Jag köpte nya örhängen från H&m, käkade fruktsallad, åt mysig frukost med Kajsa och Sara på Orion, fikade med syrran, provade en jättefin långklänning på H&m som jag ej köpte. Jag ska köpa en från BikBok hade jag tänkt istället!Sen blev det lite egokort med mamma i en hiss. Trevligt, va. Hehe...

Har givetvis gjort massvis mer också, till exempel hade vi ju ledigt från fredagseftermiddagen till i onsdags så det var redigt skönt med ledighet! Hela ledigheten spenderade jag med Kajsa, Sara och med de gamla goa killarna från konfan bland annat. Mycket trevlig vecka har det alltså vart! Haft fullt upp, därav den dåliga uppdateringen.

Hoppas ni haft en riktigt härlig vecka och att solen skiner på er varje dag
Kram


Kommentarer
Postat av: Anonym

saknar mig på bilderna :(:((((/bullen

2011-03-17 @ 19:51:23
Postat av: emelie fon likhav

asså känningen........... asså shit vad den klädde dig

2011-03-18 @ 06:50:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0