Fredagen i bilder







Stackars Tilda.... Hon spillde kaffe på sina helt nya Palladium skor idag





Har för övrigt två bananer idag varav den ena blev öppnad på ett knasigt sätt. Kul va? haha

Skolan givetvis som vanligt, och efter den gick jag ner till stan med min goding och köpte chailatte & kaffe på Orion som vi fikat på varje dag denna veckan i princip... Går inte att hålla sig borta från deras goda kanelbullar och chailattisar. Sen drog vi hem till Julia Å och myste lite. Jag hämta lite grejer och sen drog jag vidare till Friskis.
I 90 min tränade jag på gymmet och jag var så trött så jag skakade efteråt. Så härligt när man pressar sig själv men känner sig så fräsch efteråt!

Har precis duschat, käkat pizza och hoppat ner i mjukisarna för en lugn kväll framför en mysig film ikväll. Måste ladda inför morgondagens festligheter som kommer bli galet, förhoppningsvis! Haha

Just det! Jag tog farväl till min älskade Matilda idag. Hon ska åka till alperna i Italien med Julia Å i en vecka. Är galet avundsjuk och kommer sakna min goding galet mycket! Dessutom är Kajja i Danmark. Menmen, dem kommer ju tillbaka ganska snart i alla fall.

Tänk då när Jula N flyttar till Usa. Jag kommer dö.

Nej nu ska vi inte tänka på hemskheter, utan ha en trvlig kväll allihopa!

kramar


Kommentarer
Postat av: tildisen

Beckis jag kommer sakna dig någor fruktansvärT!! åååh, vill att du åker med :( men vi synes när jag kommer hem gumman och "försök" nu ha det lite roligt utan mig iaf ;) Och ta hand om kajjan! Mina små troll<3 Detta får bli mitt hejdå "sms". Kram och puss på dig, jag älskar dig!<3

2011-03-05 @ 04:58:40
Postat av: bullis

kommer sakna diiiiiiggggg också!!!! :(:(:(:(:(<3<3<3<3<3<3<3<3

2011-03-06 @ 12:51:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0