Världens Bästa Förebild: Mia Skäringer





lite häftigt att Mia kollade rätt in i kameran






Hon är fräck i språket, underhåller människor otroligt bra, får folk till bättre självkänsla, sjunger otroligt bra och är galet söt.

Helt oväntat fick jag en biljett en halvtimma innan showen skulle börja till Mia Skäringer här om dagen, och jag blev ÖVERLYCKLIG! Hon är verkligen min största förebild, och jag har sett Mia&Klara hundrafemtiofyra gånger samt solsidan och ah, jag kan aldrig få nog. Inte nog med att hon är fräck i munnen, utan sjunger ootroligt bra också. Hon berättade om sitt liv och hon har vart med om galet mycket hemskt. Hon fick också hela publiken att skratta tills tårarna rann.
Jag har nästan aldrig vart så lycklig som jag var när jag satt där i publiken och fick lyssna på hennes tjöt. Bättre än konserter jag vart på.
Mia, hon levererar!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0